13 Ocak 2012 Cuma

MILLENNIUM

Yorgunuuum çok yorgun. Oysaki sabahın 6buçuğunda gözlerim açıldığında bu günün bu kadar zor geçeceğini hiiiç tahmin etmemiştim. Ne soğuğa ne de havanın karanlığına aldırmıştım.
Güzel bir gün olacaktı....
Neyse, umarım güzel bir haftasonu olur...
Haftasonu belki evde oturup çay keyfi yaparken kitap okumayı düşünenler olabilir. Onlar için geçtiğimiz sene büyük bir zevkle okuduğum milennıum serisini önermek istiyorum.
Eğer hala bu seriyi okumadıysanız, inanın başlamak için hiçte geç değil.
Milennıum Üçlemesi
Ejderha Dövmeli Kız
Ateşle Oynayan Kız
Arı Kovanına Çomak Sokan Kız
Bu kitaplar sizi daha önce hiç tanımadığınız, kimseye benzemeyen, yepyeni, bambaşka biriyle 'Lisbeth Salander' ile tanıştırıyor. Onu tanıyacaklar şaşırmaya hazır olun.
Muhteşem kurgu, şahane bir karakter ve harika bir polisiye roman.Daha önce okuduğunuz  bütün polisiyeleri unutun veee kendinizi süprizlere hazırlayın. Bu seri sizi tam anlamıyla büyüleyecek, etkisinden uzun süre kurtulamayacaksınız. 41 ülkede satış rekorları kıran bu kitabı Türkiye de ilk yayınlandığı gün d&r da gördüm. Polisiye seven biri olarak hemen ilgimi çekti. Ne nedir ne değildir düşünmeden hemen aldım. Sonra kendimi ikinicisini ve üçüncüsünü sabırsıklıkla beklerken buldum. Zaten sık yaptığım d&r ziyaretlerimi daha da bir sıklaştırır oldum. Hepsi de bir solukta bitti.
Kitabın yazarı Stieg Larsson ne yazıkki kitaplarının başarısını göremeden, henüz 50 yaşında, üçlemeyi yazarken hayatını kaybetti. Klasik fanteziye göre üçlemenin birde devamı var.Dördüncü bir cilt,bir yerlerde duran saklı bir metin, günün birinde er geç ortaya çıkacak olan bir karalanmış sayfalar yığını...
Kitapları okurken yerinizden kımıldayamacak bir sonraki sayfa için aceleci davranacaksınız.
Los Angeles Times  'Gerçek bir fenomen... Salander bu türdeki eşsiz ve yepyeni bir şey.'


The Economist kitaplardan, 'türünün başyapıtı' diye söz ederken USA Today tek kelimeyle 'büyüleyici' diye özetlemiş.  Özlenecek olan bir yazarın son kitapları.
Bende soluksuz okuduğum bu kitapları size şiddetle tavsiye ediyorum. Salander'e büyülenecek ve kitap hiç bitmesin isteyeceksiniz.
Uyarı Eğer önemli bi işiniz varsa ilk önce onu bitirmelisiniz . Bu kitaplara başladığınız da her şey için çok geç olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder