11 Ocak 2012 Çarşamba

Pes Etmek Olmaz

       Çok çaresiz olduğum anlarda bile umudumu kaybetmedim ben. Birinin ya da bir sorunun beni yenmesini istemedim. Savaştım sonuna kadar. Bazen mutluluklarım oldu. Bazen de hayal kırıklıklarım. Şimdi, her hayal kırıklığımda aldığım kararları düşünüyorum. Hayal kırıklıkları beni üzmüyor, ben doğru kararlarıma seviniyorum.
        Doğru kararlar sadece biz mutlu olduğumuzda oluşmaz artık bunu biliyorum. Öyle anlar olur ki biz üzülür ağlar, sinirlenir bağırırız; ama o an bizim için iyi bir şeyler olmuştur. Sonradan anlarız.
       Ne geçmişte yaşarım ne de geçmişi unutup. Ben geçmişim ve bugünümle bir bütünüm. Geçmişe takılı kalmak bugünü kaçırmak, geçmişi unutmak ise hata yapmaktır benim için.
        İçimde sönmek bilmeyen umutlarım var...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder