17 Ocak 2012 Salı

Sevdiğinizi Söyleyin

Sevdiklerimizin değerini ne kadar biliyoruz? Ne kadar zamanımızı onları sevmek için ayırıyoruz?
Onları arıyor muyuz? Daha da önemlisi onları hatırlıyor muyuz?
Hayatımızın kıyısından yaşamımıza ortak olan birileri oluyor, sonra bir şekilde yollarımızın ayrıldığı. Kısacık süre bile olsa değer verdiğimiz ve ayrılan yollarımızdan sonra unuttuğumuz.
Sonra ilköğretim, lise, üniversite arkadaşlarımız... Kaçımız kaçını arıyoruz ki?
Peki ya akrabalarımız? En yakınlarımız onlar değil mi?
Hayır sevgili okuyucu kimseye yeterince değer vermiyoruz. Hayatımızda oldukları sürece onları sevip, sonrasında unutulanların arasına saklıyoruz.
Bazen bir kuzenimiz arıyor konuşuyoruz, ama ona bir daha geri dönmüyoruz.
Neden?
Bunu neden yapıyoruz?
Herkesin farklı bir cevabı vardır. Yorumu size bırakıyorum.
Hayatta değer verdiğimiz müddetçe değer bulacağımızı inananlardanım. Biri sizi 1kere 2kere arar. Eğer ona geri dönmezsenin bunun bir 3. asla olmaz.
İnsanları sevin. Onları sevmek, sevdiğinizi ve değer verdiğinizi belli etmek için zaman ayırın.
Sevdiğinizi cesurca, karşılık beklemeden, gözlerinin içine içine söyleyin ve asla utanmayın.
Ölümlü dünyada yarın, hatta 1saniye sonra yola kiminle devam edeceğimizi bilmezken, anı değerlendirin.
 Sonra birinin sesini duymak için bir video kaydı, yüzünü hatırlamak için de eski bir resim aramak zorunda kalabilirsiniz.
Sevgiyle Hoşçakalın...

5 yorum:

  1. S E N İ Ç O K S E V İ Y O R U M...!!

    YanıtlaSil
  2. merhabalar:.)
    ne hoş,ne cici bir sayfa bu böylee:)
    sıcacık,samimi ve içteen..
    yazılarınızdaki o hoş tını,başımdan aldı aklımı:)
    izleyiciniz olmak bana mutluluk verecek emin olun..
    bende sizi beklerim sayfama,arzu ederseniz tabiki..
    gönül dolusu muhabbetle..
    :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar güzel yorumunuza nasıl sevindim bilemezsiniz. bende kimse beni fark etmiyor diye üzülüyordum.
    sizi seve seve izleyeceğimden emin olabilirsiniz.
    sanırım öğreneceğim çok güzel tarifler var:)

    YanıtlaSil
  4. iade-i ziyarete geldim:)
    çok teşekkür ederim güzel icabetiniz için.
    inşallah nice güzel paylaşımlara..
    :)
    sevgiyle kalın,sevgide sizinle.

    YanıtlaSil