1 Ocak 2012 Pazar

Sizinle Tanıştığıma Memnun Oldum

Merhabalar...   
Bu bloğu açmayı uzun zamandan beri istiyordum ama sanırım kısmet yeni yılın ilk gününeymiş:) şu an burada yazdıklarımı paylaşmanın ve 00.00 dan önce bunları yayınlamam gerektiğinin verdiği heyecanla yazamıyorum bile:)  Oysaki paylaşacak o kadar çok şeyim var ki. Mesela bloğumun adını nasıl seçtim... Bunları da paylaşmak isterim ama sanırım bunu daha sonra yapıcam.

Zaman çabuk geçiyor, kendimi sürekli yeni bir yılı kovalarken buluyorum. Birbirinin aynı gibi görünsede her bir yılda biraz daha büyüyüp daha doğru kararlar alıyorum.Yere daha sağlam basarken,sağlıktan daha değerli hiçbir şeyin olmadığını anlıyorum .Kalp kırmanın anlamsızlığının, sevdiklerinden ayrı yaşayan biri olarak, paylaştığımız küçücük anların benim için ne kadar değerli olduğunun tekrar tekrar farkına varıyorum. Yanımızdakilerin şimdi kıymetini bilelim ki zaman içinde üzülmeyelim diyebilirim...ve son olarak...

Yeni yılın size ailenize ve sevdiklerinize sağlık, mutluluk, başarı ve tabiki de AŞK getirmesini dilerim.

2 yorum:

  1. O zaman ilk ''Hoşgeldin'' de benden olsun:)

    Hemde büyük harflerle: HOŞGELDİN

    Yeni yıl hepimize, istediklerimizi getirsin, içi dolu aşklar, mutluluklar, kahkahalar, sağlık, ... saymakla bitmez!

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)

    Sadece sevildiğini gören, sevmesini bilen, küçücük bir gülümsemeyle mutlu olabilin kişiler olsun hayatımızda;)

    İzmirden sana ve eşine kucak dolusu sevgiler;)

    YanıtlaSil