19 Mayıs 2012 Cumartesi

YALAN DÜNYA

İnsanlar değişmezler...
Aslında insanların değişemeyeceğini kabul edemememiz bizim de değişemeyeceğimizin ispatıdır.
Ama yine de bazılarının değişmesini gerçekten çok isteriz, çabalarız. Çünkü onlar sevdiğimiz insanlardır. Yine de ne kadar sevsek de cahil insanla uğraşmak zor. Bir gün mutlaka pes ederiz.
Etrafımda nelerini görüyorum. Lise bebeleri yapsa çocuk der geçerim ama belli bir yaşa gelmiş üniversite  görmüşlerin yapması durumun vahimliğini gözler önüne seriyor.
Hiçbir akıllı 1 ayda parmağına yüzük takmaz. 'Seni Seviyorum' kutsal 2 kelimeyi sarf etmez ona söyleseler inanmaz.
Kendini aşk kadını sananlar, heyecanlarına kurban gidenler.
Peki ya bu heyecana kapılıp ailesini silenler, ya onlara ne demeli!
İşte onlar tam da acınacak durumda olanlar...
Ha bir de aynı hatayı ikinciye yapanlar var. İnanın ben onları artık insandan saymıyorum.
Ya insan hatalarından gram ders çıkartmaz mı? Nerede yaşıyor bunlar anlamıyorum ki!
Uyanın uyanın gerçek hayattasınız dizi ya da film değil bu!
Aşk sandığınız o büyüleyici duygu da bu kadar basit değil, olmamalı, OLAMAZDA.
Evet belki sizin ucuzluklarınız gerçek aşkı gölge de bırakabilir.
Ama unutmayın her sahte şey bir gün gerçekle yüzleşir.
Yolunuz buysa üzgünüm ama ne doğrultunuz doğru ne de yönünüz.

4 yorum:

  1. en güzeli böyle insanlardan uzak durmak belli yaşa gelmiş hala kişiliği oturmamış insanlara yol yordam öğretmek yorar insanı zaten bir işe yaramaz sen sinir olduğunla kalırsın, hayatından onları çıkarki tüm duyguları ucuzlaştıran bu dejenere kişiler kendi yollarında basit basit yaşasınlar sana dokunamasınlar, ben yaptım oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca özetlemişsin canım, aynı senin gibi düşünüyorum.kimseyle uğraşmayıp kendi yoluna bakacaksın bu zamanda. yanlış rüzgara kapılanlar yanlış limana varırlar...

      Sil
  2. hayatını sıkıcılaştırıp zorlaştıran bu insanlardan uzaklaşmak her zaman mümkün olmuyor.başımda o kadar çok var ki...hatayı olumsuzluğu gözüne soksan bi şekilde kulp takıp sesini yükseltip ama! deyip sıyrılıyorlar...kabullenmemeleri en çarpıcı ortak özellikleri...tatlı su kurnazı bunlar...

    YanıtlaSil
  3. biz öylelerine hep suçlu hem güçlü diyoruz... bir an önce kaçıp sinirleri kurtarmakta yarar vardır ;) o tip insanlarla uğraşmak insanı yorar

    YanıtlaSil