12 Mayıs 2012 Cumartesi

Bir Gün

Bir gün bunlar bitecek ben yine güleceğim, yine şarkı söyleyeceğim.
Kurtulacağım bu yalnızlıktan, yine seveceğim.
Gerçek olacak kahkahalarım,
Abartısız gülüşlerim.
Ben bir gün yeniden mutlu olacağım.
Hayallerimde kalmayacak mutluluğum,
Uyanır uyanmaz bitmeyecek rüyalarım.
Isınınca gitmeyecek yanımdaki adam,
Benimle kalmaya devam edecek en kıymetlilerim.
Bu böyle gitmeyecek,
Ben bir gün yeniden doğacağım,
Ben bir gün yeniden yaşayacağım.

Sevdiklerimizin yanımızdayken kıymetini bilelim ki sonra üzülmeyelim...

4 yorum:

  1. çok güzeellll canımmmmm yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederm cnm:) yoktun ne zamndır nerelerdesin?

      Sil
  2. sayfanızı begenerek takıp ediyorum ama uye olamadım :( facebook adresiniz varsa ordan takıp etme sansım olabilir.. seval

    YanıtlaSil