25 Nisan 2012 Çarşamba

Sahibine Ulaşmamış Satırlar

İyi biriyim desem neden kendimi böyle tarif ettiğimi görmeden anlayabilir misin? Ya da sinirli ,hırçın, cadı...Hayır hiçbirini beni yaşamadan anlayamazsın. Neden sinirlendiğimi bilmeden, sinirliyim dediğimde bana nasıl ön yargılı davranırsın. Cadıyım diye çekilmez miyim. Kim bilir belkide bu bana yakışan bir özelliktir. Kötü kalpliyim desem kaçarsın ama nereden biliyorsun iyilere karşı mı kötüyüm, sahtekarlara karşı mı?
Peki ya yalnızlık. Yalnızlığıma dokunabilir misin, görebilir misin kendini gözyaşlarımda. Yazarım sürekli. Yazılarım anlatır seninle konuşurken atladığım satırları,pişmanlıklarımı,doğrularımı yanlışlarımı. Beni.
Ne iyi kalpliyim ne de kötü. Ne yalancıyım ne de doğrucu başı. Tıpkı mutluluğunu gördüğüm zaman hissettiklerini bilemediğim gibi siyah bana çok yakışıyor desem hayal edebilir misin?
Hedeflerim ve hayallerim olsa da planlar yoktur hayatımda. Hayat çok kısa. Yoksa nasıl bu kadar cesur olabilirdim. Hayatta ölümden korktuğum kadar hiçbir şey korkutmaz beni. Hem patavatsız hem de cadıyım. Anlık yaşarım. Çekinmem kimseden ama aynı zamanda utangacım. Yani anı anına uymayan dengesizin tekiyim. Yapcam deyip yapmadığım şeyler olduğu gibi kesin yapmam deyip yaptığım şeylerde oldu hayatımda. Bunu yolladıktan sonraki pişmanlığımı da bir parça hissediyorum ama yazmasam da içimdekileri biliyorum. Yolladıktan sonraki bekleyişlerime üzülüyorum. Kimseye vermediğim şansı istiyorum.
Düşünüyorum da bu saçmalıklar beni ne kadar tanıtabilir ki. Pff hepsi saçmalık ve bir delete tuşuna bağlı yok olup gitmeleri. Tıpkı bu yazdıklarımı kendini rezil ediyorsun diyen arkadaşıma inat olsun diye yolladığımı bildiğim gibi, bunları okuduktan sonra kararlarının değişmeyeceğini de biliyorum. Gülümse. Görüyorsun ki kız arkadaşın olması beni durdurmaya yetmiyor. Çünkü ben seni imkansızın ortasında buldum. Kız arkadaşımı seviyorum dersen yapacak bir şeyim yok. Ama eğer içinde ufak bir şüphe varsa bana bir şans ver. Bilmiyorum belki senden hiç hoşlanmayacağım ya da sen benden. Belkide aşık olucaz birbirimize. Tek istediğim her duygunun karşılıklı olması. Ama bunu görüşemezsek asla bilemicez. 1 gün belkide 1saat yeter bize.
Son çırpınışlarım bunlar. Bundan sonrası karanlık. Bundan sonrası yalnızlık.

4 yorum:

  1. Kime yazdın bu satırları? Kim için 1 gün belki de 1 saat ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki eski yazıları okumamışsın :)

      Sil
  2. En Büyük Hayal Kırıklığım a itafen mi yazdın diye düşündüm zaten ondan kime yazdın bu satırları diye sordum. Eski değil tüm yazılarını okuyorum zaten. Ama anlayamadım bunu işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o kişiye yazdım ama yollamak istemedim bende burada paylaştım :)

      Sil